Widoki i dźwięki na LIFT Cannabis Expo | Toronto 2018
Miałam okazję sprawdzić LIFT Cannabis Expo w miniony weekend w Toronto. To nie była w żadnym wypadku "amatorska" konferencja.
Ponad 19 000 osób uczestniczyło w LIFT Cannabis Expo w Toronto od 25 do 27 maja. Słońce świeciło w Metro Toronto Convention Centre (MTCC), gdzie odbywała się ta ogromna impreza, na której wystawiali się entuzjaści konopi ze wszystkich sektorów branży. Od hodowców i licencjonowanych producentów po dystrybutorów i firmy programistyczne, reprezentacja była zróżnicowana i wpływowa.
Oto kilka krótkich statystyk:
- Konferencja biznesowa Lift & Co. Business Conference wyprzedała wszystkie 750 dostępnych miejsc
- 88 prelegentów zaprezentowało się na 22 sesjach panelowych na Scenie Głównej podczas Lift & Co. Expo
- 23 prezentacje odbyły się w weekend na MedReleaf Demo Stage
- 5 firm wykorzystało Expo do wprowadzenia na rynek nowych marek i produktów
- Wiele firm wydało od 100 000 do 200 000 dolarów na swoją obecność na Expo
- Na targach zaprezentowało się prawie 260 wystawców
- Wzrost o około 30% w stosunku do edycji Toronto 2017
- Ponad 220,000 stóp kwadratowych powierzchni wystawienniczej zostało wypełnione
- Wzrost o około 50% w porównaniu z edycją Toronto 2017
Najważniejsze wydarzenia targów:
- Uczestnicy mieli możliwość interakcji z nową aplikacją Cannabis Concierge App firmy Lift & Co, która pomaga ludziom w pewnej konsumpcji
- Dwupoziomowe stoisko firmy Green Relief prezentowało ich innowacyjną technologię Aquaponics
- W The Hub by MedMen i Cronos odbywały się liczne spotkania z miłośnikami networkingu
- Bankomat Bitcoin firmy LocalCoin znajdował się na terenie targów
- Posty społecznościowe wygenerowane przez użytkowników oznaczone tagiem #Liftcoexpo zostały wydrukowane i wyświetlone dla uczestników
- Aphria oferowała masaże, aby pomóc w relaksie
- Phyto Extractions pokazało aktywację "Blizzard of Dollars".
- CannTrust oferował doświadczenie VR
- FIGR Cannabis zaprezentował doświadczenie audio łączące playlisty z odmianami marihuany.
- Mat Fogarty wygrał Leaf x Lift & Co. Pitch Competition za swoją Can of Bliss, kieszonkową zamykaną puszkę z ziołem.
- The Sisters of the Valley zrobiły wrażenie i zwróciły uwagę na swój film dokumentalny Breaking Habits, który w tym roku zadebiutował w Cannes.
- Salon TVape był punktem zapalnym dla posiadaczy kart na marihuanę leczniczą, którzy mogli wypróbować najgorętsze osiągnięcia w technologii vapingu dla konsumentów.
- Złoty medalista olimpijski Ross Rebagliati przywiózł swój medal i pozował do zdjęć z uczestnikami na swoim stoisku Ross' Gold Glass
- Abi Roach's Hotbox Café zachwyciła gości zaawansowanymi pokazami skrętów jointów i malowaniem ciała
Oczami MatheosTheo
To, co najbardziej rzuciło mi się w oczy, to ilość czasu i inwestycji włożona w stoiska i ekspozycje. Nie ma się co oszukiwać, duzi gracze z głębokimi kieszeniami chcieli wywrzeć wpływ poprzez doświadczalny design i zasięg. Niektóre stoiska miały kamery gotowe do przechwytywania danych konsumenckich i trendów, podczas gdy inne zapraszały uczestników do dotknięcia lub poczucia przedmiotu, który był związany z ich marką.
Stoisko Seven Points Design, firmy koncentrującej się na doświadczeniach i projektowaniu sklepów detalicznych z marihuaną.
Prawdopodobnie najbardziej przykuwające uwagę były stoiska ze 100-metrowymi tablicami wideo, na których wyświetlano przykuwające uwagę media podczas prowadzenia kampanii wśród publiczności. Instynktownie, te jaskrawe i przyciągające wzrok klipy przypominały mi "Mechaniczną pomarańczę". Nie w klimacie psychotycznego przeprogramowywania impulsów, ale w czystym, efektywnym stylu Stanleya Kubricka.
Stoisko Future z klipami w stylu Clockwork Orange.
Poza samymi wystawcami, na konferencji było mnóstwo do zrobienia i zobaczenia dla konsumentów. Konferencja LIFT & Co. Cannabis Conference wykonała świetną robotę, zapraszając muzyków, artystów, joint rollerów i inne osobistości, aby wzbogacić ofertę. Zaskakująco, konferencja wyglądała jak mieszanka profesjonalnego spotkania i festiwalu muzycznego, z dobrymi wibracjami dookoła. Przy kolorowym tle bong i bąbelków, ludzka skóra zamieniła się w czyste płótno.
Malowanie ciała na LIFT and Co. Cannabis Expo
Przechadzając się wśród wystawców, natknęłam się na stoisko San Rafael, gdzie muzyk Avery Florence zabawiał tłumy gitarą i perkusją na żywo. Doskonale oddając ducha imprezy, grupa była na tyle miła, że pozwoliła mi się przyłączyć i pograć przez jakiś czas. Zagraliśmy kilka klasycznych rockowych kawałków i podkręcaliśmy atmosferę do końca weekendu.
Integracyjność ludzi, energia, przepływ, wszystko było jak w najlepszym porządku. Organizatorzy wiedzieli dokładnie, co robią, a pogoda była wspaniała.
Społeczność marihuany nie mogła prosić o lepszy weekend, a my z pewnością wykorzystaliśmy go w pełni. Może jedynym minusem jest to, że musimy czekać kolejny rok na następne LIFT & Co. cannabis expo.
0 0 głosowanie Artykuł Ocena