Widoki i dźwięki na LIFT Cannabis Expo | Toronto 2018

Miałam okazję sprawdzić LIFT Cannabis Expo w miniony weekend w Toronto. To nie była w żadnym wypadku "amatorska" konferencja.

Ponad 19 000 osób uczestniczyło w LIFT Cannabis Expo w Toronto od 25 do 27 maja. Słońce świeciło w Metro Toronto Convention Centre (MTCC), gdzie odbywała się ta ogromna impreza, na której wystawiali się entuzjaści konopi ze wszystkich sektorów branży. Od hodowców i licencjonowanych producentów po dystrybutorów i firmy programistyczne, reprezentacja była zróżnicowana i wpływowa.

Oto kilka krótkich statystyk:

  • Konferencja biznesowa Lift & Co. Business Conference wyprzedała wszystkie 750 dostępnych miejsc
  • 88 prelegentów zaprezentowało się na 22 sesjach panelowych na Scenie Głównej podczas Lift & Co. Expo
  • 23 prezentacje odbyły się w weekend na MedReleaf Demo Stage
  • 5 firm wykorzystało Expo do wprowadzenia na rynek nowych marek i produktów
  • Wiele firm wydało od 100 000 do 200 000 dolarów na swoją obecność na Expo
  • Na targach zaprezentowało się prawie 260 wystawców
    • Wzrost o około 30% w stosunku do edycji Toronto 2017
  • Ponad 220,000 stóp kwadratowych powierzchni wystawienniczej zostało wypełnione
    • Wzrost o około 50% w porównaniu z edycją Toronto 2017

Najważniejsze wydarzenia targów:

  • Uczestnicy mieli możliwość interakcji z nową aplikacją Cannabis Concierge App firmy Lift & Co, która pomaga ludziom w pewnej konsumpcji
  • Dwupoziomowe stoisko firmy Green Relief prezentowało ich innowacyjną technologię Aquaponics
  • W The Hub by MedMen i Cronos odbywały się liczne spotkania z miłośnikami networkingu
  • Bankomat Bitcoin firmy LocalCoin znajdował się na terenie targów
  • Posty społecznościowe wygenerowane przez użytkowników oznaczone tagiem #Liftcoexpo zostały wydrukowane i wyświetlone dla uczestników
  • Aphria oferowała masaże, aby pomóc w relaksie
  • Phyto Extractions pokazało aktywację "Blizzard of Dollars".
  • CannTrust oferował doświadczenie VR
  • FIGR Cannabis zaprezentował doświadczenie audio łączące playlisty z odmianami marihuany.
  • Mat Fogarty wygrał Leaf x Lift & Co. Pitch Competition za swoją Can of Bliss, kieszonkową zamykaną puszkę z ziołem.
  • The Sisters of the Valley zrobiły wrażenie i zwróciły uwagę na swój film dokumentalny Breaking Habits, który w tym roku zadebiutował w Cannes.
  • Salon TVape był punktem zapalnym dla posiadaczy kart na marihuanę leczniczą, którzy mogli wypróbować najgorętsze osiągnięcia w technologii vapingu dla konsumentów.
  • Złoty medalista olimpijski Ross Rebagliati przywiózł swój medal i pozował do zdjęć z uczestnikami na swoim stoisku Ross' Gold Glass
  • Abi Roach's Hotbox Café zachwyciła gości zaawansowanymi pokazami skrętów jointów i malowaniem ciała

Oczami MatheosTheo

To, co najbardziej rzuciło mi się w oczy, to ilość czasu i inwestycji włożona w stoiska i ekspozycje. Nie ma się co oszukiwać, duzi gracze z głębokimi kieszeniami chcieli wywrzeć wpływ poprzez doświadczalny design i zasięg. Niektóre stoiska miały kamery gotowe do przechwytywania danych konsumenckich i trendów, podczas gdy inne zapraszały uczestników do dotknięcia lub poczucia przedmiotu, który był związany z ich marką.

Stoisko Seven Points Design, firmy koncentrującej się na doświadczeniach i projektowaniu sklepów detalicznych z marihuaną.

Prawdopodobnie najbardziej przykuwające uwagę były stoiska ze 100-metrowymi tablicami wideo, na których wyświetlano przykuwające uwagę media podczas prowadzenia kampanii wśród publiczności. Instynktownie, te jaskrawe i przyciągające wzrok klipy przypominały mi "Mechaniczną pomarańczę". Nie w klimacie psychotycznego przeprogramowywania impulsów, ale w czystym, efektywnym stylu Stanleya Kubricka.

Stoisko Future z klipami w stylu Clockwork Orange.

Poza samymi wystawcami, na konferencji było mnóstwo do zrobienia i zobaczenia dla konsumentów. Konferencja LIFT & Co. Cannabis Conference wykonała świetną robotę, zapraszając muzyków, artystów, joint rollerów i inne osobistości, aby wzbogacić ofertę. Zaskakująco, konferencja wyglądała jak mieszanka profesjonalnego spotkania i festiwalu muzycznego, z dobrymi wibracjami dookoła. Przy kolorowym tle bong i bąbelków, ludzka skóra zamieniła się w czyste płótno.

Malowanie ciała na LIFT and Co. Cannabis Expo

Przechadzając się wśród wystawców, natknęłam się na stoisko San Rafael, gdzie muzyk Avery Florence zabawiał tłumy gitarą i perkusją na żywo. Doskonale oddając ducha imprezy, grupa była na tyle miła, że pozwoliła mi się przyłączyć i pograć przez jakiś czas. Zagraliśmy kilka klasycznych rockowych kawałków i podkręcaliśmy atmosferę do końca weekendu.

Integracyjność ludzi, energia, przepływ, wszystko było jak w najlepszym porządku. Organizatorzy wiedzieli dokładnie, co robią, a pogoda była wspaniała.

Społeczność marihuany nie mogła prosić o lepszy weekend, a my z pewnością wykorzystaliśmy go w pełni. Może jedynym minusem jest to, że musimy czekać kolejny rok na następne LIFT & Co. cannabis expo.

0 0 głosowanie Artykuł Ocena